loading...

nikaram

nikaram

بازدید : 262
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

0 تا 100 ست كردن پيراهن مردانه

پيراهن مردانه آيتمي است كه آقايان بيش از يكي دو بار در سال سعي نميكنند آن را در كمد لباس خود آپديت كنند. چرا كه معتقدند از يك پيراهن بايد سال ها استفاده كنند. اما واضح است كه خريد پيراهن مردانه و ست كردن آن در قدم اول به دانش مد و در قدم دوم به كمي جسارت در تركيب كردن نيازمنداست. خواندن اين مقاله به شما در انتخاب و ست كردن پيراهن مردانه كمك ويژه اي خواهد كرد.

پيراهن مردانه در استايل آقايان مي توان گفت اولين حرف را مي زند. شما با پوشيدن يك پيراهن مي توانيد يك استايل رسمي بسيار زيبا و شيك داشته باشيد.

استايل هاي مردانه رسمي معمولا اولين ركن شان پيراهن هاي مردانه هستند. يعني تا به آقايان مي گوييم تيپ رسمي چگونه است ؟ همه آن ها مي گويند يك پيراهن مردانه مي پوشيم با كت و شلوار. اين اولين ذهنيت همه ما به يك استايل رسمي است. به همين دليل پوشيدن پيراهن هاي مردانه ركن اصلي استايل آقايان است و در انتخاب و پوشيدن آن ها بايد يك سري اصول را رعايت كنيم.

شما معمولا در طول روز پيراهن مردانه زياد تن مي كنيد . اكثر آقايان در محيط كار خود معمولا از پيراهن هاي مردانه استفاده مي كنند. شما بايد دقت كنيد پيراهن مردانه اي كه انتخاب مي كنيد بادوام باشد.

ما در اين مقاله مي خواهيم شما را با يك سري نكات مهم و كليدي در خريد يك پيراهن مردانه آشنا كنيم تا با رعايت آن ها شما بهترين انتخاب و خريد را در پيراهن هاي مردانه خود داشته باشيد.

فاكتور تناسب اندام :

تناسب اندام براي آقايان پادشاه استايل آن ها به حساب مي آيد زيرا آقاياني كه از تناسب اندام خوبي برخوردارند هميشه همه پيراهن هاي مردانه شيك در بدن آن ها به خوبي خودش را نشان مي دهد. شما بايد پيراهن مردانه خود را بر اساس تناسب اندام خود خريداري كنيد، يعني اين كه پيراهن شما در عين راحتي و آزادي حركت، بدن را به طرز دلپذيري نشان دهد. هر چه اندازه يك پيراهن مردانه براي شما آقايان نسبت به اندام تان سفارشي تر باشد بهتر است زيرا استايل شما را بهترين شكل نشان مي دهد.

شايد در ذهن شما اين سوال به وجود بيايد كه چطور بفهميم يك لباس متناسب با اندام ما است؟

در پاسخ به اين سوال بايد بگويم از شيوه هاي بسياري مي توان تناسب را سنجيد. يكي از اين راه ها يقه پيراهن مردانه است. اگر به اندازه دو تا انگشت و نه بيشتر فاصله ي بين گردن و يقه ي شما باشد.

پارچه پيراهن مردانه :

همانطور كه گفتيم پيراهن هاي مردانه براي آقايان جز لباس هاي روزمره آن ها به شمار مي رود. براي اكثر مردان پيراهن مردانه يك لباس براي اداره، مهماني هاي دورهمي و رسمي و … است به همين دليل آقايان با يك پيراهن مردانه مي توانند در هر موقعيتي حضور داشته باشند و پيراهن مردانه جز پركاربردترين لباس مردانه براي آقايان محسوب مي شود . پس جنسي كه براي خريد يك پيراهن مردانه انتخاب مي كنيد بايد جنس خوبي باشد كه هم شما در آن راحت باشيد و هم دوام زيادي داشته باشد براي اينكه انتخاب مناسب و درستي داشته باشيد بهتر است از پارچه و الياف لباس اطمينان حاصل كنيد. بهتر است از پارچه هاي پنبه اي كه قابل تنفس باشد استفاده كنيد. پيراهن مردانه هاي كتان يكي از بهترين ها هستند.
اما بايد دقت كنيد كه هرچه لباس ها پنبه اي و نخي باشند بيشتر چروك مي شوند و بيشتر نياز به اتو كشيدن دارند . بنابراين ممكن است براي مراسم هاي رسمي مناسب نباشد زيرا با زياد نشستن چروك مي شوند و ممكن است استايل شما شلخته شود كه در اين مواقع مي توانيد از فيبرهاي ساختگي يا نايلوني نيز استفاده شود.

طرح پيراهن مردانه :

براي انتخاب طرح پيراهن هاي مردانه هنگام خريد بايد ابتدا توجه كنيد كه در چه موقعيتي مي خواهيد از اين لباس استفاده كنيد؟ براي محيط كار و موقعيت هاي رسمي از يك سري رنگ ها و طرح هاي ساده بايد استفاده كنيد اما در موقعيت هاي غير رسمي مي توانيد انواع طرح و نقش ها را امتحان كنيد.

اما براي انتخاب طرح و رنگ لباس حتما به يك سري اصول بايد توجه كنيد براي مثال بايد ببينيد شما از فيزيك بدني چاقي برخورداريد يا لاغر ؟
مثلا اگر شما اندام چاق و پر و درشتي داريد و يا قد كوتاهي داريد از طرحهاي خلوت، راه راه هاي عمودي ساده و … استفاده كنيد. اما برعكس اگر لاغر هستيد يا قد بلندي داريد مي توانيد از طرح هاي درشت تر، راه راه هاي بزرگ افقي استفاده كنيد.

منبع: بررسي مهم ترين نكات در خريد پيراهن مردانه مناسب

اما چه تفاوتي در نقوش چاپ شده و طرح پارچه لباس وجود دارد ؟

ممكن است در درك تفاوت هاي اين دو كمي گيج و سردرگم شويد . نقش هاي چاپ شده عموما بر روي يك قسمت از لباس پرينت ميشوند . اما طرح هاي پارچه از تركيب نخ هاي رنگي در كارخانه نساجي ايجاد مي شود. اين را بدانيد كه همه نقوش چاپي زير مجموعه طرح ها هستند اما طرح ها چاپ محسوب نميشوند . طرح يك ايده تكرار شده بر روي بافت پارچه لباس است كه ميتواند در ابعادي متفاوت روي آن چاپ شود .

منبع: اقايان! آيا ميدانيد چگونه لباس طرح‌دار بپوشيد؟

پيراهن مردانه رنگي و اصول انتخاب آن

پيراهن و لباس مردانه به رنگ قرمز

قرمز رنگي است فوق العاده جذاب و چشم گير كه بيانگر دو مفهوم عشق و خطر است و به‌شدت احساسات را تحريك مي‌كند. زماني كه شما پيراهن مردانه اي به اين رنگ مي‌پوشيد ترسي از جذاب بودن نداريد و دوست داريد كه بيش از پيش ديده شويد و مورد تحسين و ستايش ديگران قرار بگيريد.

پيراهن مردانه به رنگ قرمز براي ميهماني هاي دوستانه و گشت و گذار در شهر مناسب است. اين رنگ پيراهن مردانه را با رنگ هاي خنثي بپوشيد. مانند سفيد و طوسي تا به كنتراست مناسبي برسد و باعث خستگي چشم نشود. به عنوان مثال يك تي شرت سفيد و شلوار طوسي و پيراهن چهارخانه قرمز رنگ.

پيراهن و لباس مردانه زرد

رنگ زرد نشان دهنده¬‌ي سرزندگي و تلاش است و شما با پيراهن مردانه اي با رنگ زرد فردي خلاق و جنگجو ديده خواهيد شد. از طرفي با پيراهن زرد ليمويي و شلوار سبز تيره كتاني يك استايل جذاب براي تعطيلات آخر هفته است. اگرچه اين رنگ شما جسارت خود را نشان مي‌دهيد اما مناسب محل كار نيست و خوب نيست كه در مكان هاي رسمي بپوشيد چرا كه ممكن است همكاران شما اين كار را نشانه كودكي شما بدانند.

يك تي شرت زرد روشن با شلوار براي كنار ساحل و شام خانوادگي انتخاب بسيار مناسبي است.

پيراهن و شلوار مردانه سبز

هنگامي كه شما پيراهني نخي به رنگ سبز يا شلوار كتان سبز مي‌پوشيد بايد بدانيد كه هر كردام از طيف هاي رنگ سبز يك معني متفاوت و منحصر به خود را دارد. پس در استفاده از رنگ سبز كمي دقت بيشتر به كار ببريد . به عنوان نمونه اينطور ميتوان گفت هنگامي كه ميخواهيد با طراوت و با آرامش به نظر برسيد ميتوانيد سبز روشن را انتخاب كنيد. يا سبز كم‌رنگ را هنگامي كه دوست داريد كه احساس راحتي كنيد بپوشيد و سبز تيره مانند سبز كله غازي را هنگامي كه مي‌خواهيد ديگران را تحت تأثير خود قرار دهيد بپوشيد. اين ست براي زماني كه يك قرار كاري درون سازماني داريد و شام خانوادگي بسيار مناسب است.

منبع: چگونه پيام هر رنگ را تشخيص دهيم؟

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 783
  • بازدید کلی : 28755
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه