loading...

nikaram

nikaram

بازدید : 270
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پوشت؛ اكسسوري كه نبايد از آن غافل بود

در اكسسوري هاي مردانه هيچ اكسسوري به اندازه پوشت نميتواند در بهبود يك استايل ساده، چشم گير و موفق عمل كند. هم چنان كه جذاب است هميشه مد روز هم باشد. پوشت به خوبي قادر است در كمتر از 10 ثانيه تغيير شگرفي را در استايل شما ايجاد كند. به اين شرط كه بدانيد چگونه آن را تا زده و از آن استفاده كنيد

يكي از مواردي كه هميشه در استايل آقايان بسيار تاثير گذار است اكسسوري مردانه است. اكسسوري ها هميشه باعث مي شوند تا استايل شما بهبود پيدا كند. شما با يك پوشت مي توانيد در عرض 10 ثانيه جذاب تر به نظر برسيد. پوشت ها باعث زيباتر شدن استايل شما مي شوند اما به شرطي كه بدانيد از آن چطور استفاده كنيد. مهم ترين نكته در پوشت ها اين است كه آقايان بايد هميشه دقت كنند كه پوشت ها را چگونه با لباس هاي خود ست كنند.

چه مواقعي از پوشت استفاده كنيم ؟

اگر شما در يك روزي به مراسم رسمي دعوت شديد كه اين مهماني آنقدر مهم بود كه شما با هر اشتباه كوچكي در لباس پوشيدن باعث بي‌احترامي به ميزبان و ديگر حضار در آن مراسم مي شد ، بايد يك اصل را حتما در انتخاب پوشت رعايت كنيد و آن هم اين است كه دستمال جيب خود را با رنگي نزديك به كت و شلوار انتخاب كنيد و توجه كنيد كه آن را به صورت كلاسيك و ساده تا بزنيد.

اما در شما نيز مي‌توانيد از پوشتي داخل جيب خود استفاده كنيد كه مقداري تفاوت رنگي با رنگ كت و شلوار شما داشته باشد يا مي تواند پوشت شما داراي طرح دايره‌اي سفيد بر روي خود داشته باشد .

آقايان اگر مي خواهند در اين مراسم ها از كت و شلوارهاي خاكستري و مشكي استفاده كنند يكي از گزينه ها براي انتخاب ، دستمال جيب تك‌رنگ مناسب براي كت خاكستري و مشكي شما است.

اما اگر اين استايل بسيار زيبا را بخواهيد فوق العاده تر و جذاب تر كنيد مي توانيد از پوشت هايي استفاده كنيد كه داراي طرح هاي قرمز بر روي خود هستند. اين پوشت تركيب بي‌نظيري با كت سرمه‌اي ايجاد مي‌شود.

اما بسياري از آقايان هميشه فكر مي كنند پوشت هاي سفيد را مي توانند در هر موقعيتي استفاده كنند اما بايد بگويم كه اين جور نيست و شما بايد اين را بدانيد كه استفاده از پوشت سفيد در مواقع رسمي توصيه مي‌شود، اگر دستمال جيب سفيد شما حاشيه رنگي دارد براي ست كردن با كت محل كارتان هم كاملا ايده‌آل خواهد بود.

منبع: چطور پوشت را با كراوات، كت و پيراهن ست كنيم ؟

چند روش ست كردن كت تك مردانه با پوشت:

كت تك مردانه خاكستري با پوشت ابي :

اگر شما يك كت تك مردانه اي به رنگ طوسي يا خاكستري داريد، مي توانيد آن را با شلواري به رنگ، سرمه اي، آبي تيره ويا مشكي ست كنيد و همراه با آن يك كراوات سرمه اي و يك پوشت آبي رنگ ببنديد.

كت تك مردانه مشكي با پوشت سفيد:

كت تك مردانه مشكي خود را با يك پوشت مردانه سفيد ست كنيد و همراه آن شلواري به رنگ طوسي يا خاكستري بپوشيد. از اين تركيب براي مراسم خاكسپاري و مراسم ختم مي توانيد استفاده كنيد و همچنين مي توانيد از اين ست پوشش در مكان هايي مانند رستوران و ميهماني دوستانه استفاده كنيد. در اين لباس ظاهر شويد تا استايلي شيك و مردانه داشته باشيد.

كت تك طوسي طرح دار با پوشت رنگ تيره :

كت تك طوسي روشن طرح دار بپوشيد و آن را با پوشت رنگ تيره مثال مشكي يا سرمه اي يا خاكستري ست كنيد و همراه آن يك شلوار رنگ روشن سفيد بپوشيد ويك پيراهن با زمينه سفيد.

كت تك صورتي با پوشت طرح دار زمينه سفيد و طرح مشكي:

كت تك صورتي بپوشيد و آن را با يك پوشت طرح دار با زمينه سفيد و طرح مشكي ست كنيد و همراه آن يك تي شرت طرح دار با زمينه سفيد و طرح مشكي و قرمز و همراه با يك شلوار سفيد بپوشيد و از تركيب آن لذت ببريد.

تركيب كت تك سرمه اي با پوشت زرد :

يك كت تك سرمه اي با پيراهن راه راه آبي كمرنگ و يك كراوات زرد و آبي ودر نهايت بايك پوشت زرد تيپ خود را تكميل كنيد.

يك كت تك فاستوني،ويك پوشت ابريشمي:

يك كت تك فاستوني رابا يك پوشت ابريشمي و يك كراوات بافتني را با يك پيراهن رنگ سفيد يا آبي روشن يا شيري را با اينكه با هم تفاوت دارند ست كنيد و خواهيد ديد كه تركيب زيبايي به وجود مي آورند اما توجه داشته باشيد كه رنگ كراوات نقش مهمي در تركيب رنگي استايل شما دارد ودر نهايت رنگ پوشت شما است كه بايد با رنگ كراوات تضاد يا هارموني داشته باشد. در نظر داشته باشيد كه همرنگ نباشند.

منبع: تركيب جادويي پوشت وكت تك

آيا پوشت بايد با كراوات ست باشد؟

سوالي كه آقايان هميشه به هنگام خريد پوشت از خود مي پرسند اين است كه آيا پوشت بايد با كراوات ست باشد؟ پاسخ اينگونه است كه خير. لازم به ست بودن پوشت با كراوات نيست. وظيفه يك پوشت برقراري تعادل در نوع پوشش شما و هارموني رنگ ها در لباس هاي شما مي باشد. چه با هماهنگي ميان الگوهاي اجزاي لباس شما يا با ايجاد يك كنتراست رنگي. اگر براي شما مهم است كه در هنگام استفاده از نوع پوشش رسمي از ديگران سر باشيد بهتر است به هنگام انتخاب پوشت و كراوات گزينه مشابه را انتخاب نكنيد.

چگونگي ست كردن پوشت با كت ،كراوات و پيراهن:

در نظر داشته باشيد كه دستمال جيب وطرح و الگوي آن وهمچنين نحوه تا زدن آن،بر روي استايل شما تا ثير بسياري دارد.آيا با قوانين ونحوه واصول، ست كردن پوشت آشنايي داريد؟

،براي درك بهتر اين موضوع مهم است بدانيد كه اكسسوري ها نه تنها يك قطعه اضافه روي پوشش لباس شما نيستند، بلكه مي توانند سبكي از پوشش مردانه را براي شما شكل داده و به نمايش بگذارند. كافي است بدانيد براي هماهنگي ورسيدن به يك تركيب جذاب ومناسب شما بايد با كمك اكسسوري ها، استايل خود را بسازيد.

منبع: انواع پوشت ونحوه ست كردن آن:

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 802
  • بازدید کلی : 28774
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه